کراتینین 476 را می توان بدون دیالیز کاهش
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 476 را می توان بدون دیالیز کاهش

اگر کراتینین یکی می رود تا 476umol / L، به این معنی است که بیمار به مرحله 4 بیماری کلیه است که همچنین به نام نارسایی کلیه است. به طور کلی، بسیاری از پزشکان بیمار انجام دیالیز توصیه می شود. اما، آیا می دانید درمان های دیگر به جای دیالیز برای کمک به بیماران با سطح کراتینین بالا وجود دارد؟
کراتینین به عنوان شاخص اصلی عملکرد کلیوی در نظر گرفته، به طوری که، زمانی که کراتینین می رسد تا 476umol / L، کلیه به شدت زخمی شده است. است که می گویند، کلیه می تواند عملکرد آن را نگه ندارد به حذف سموم، تولید ادرار، نگه داشتن ثبات محیط داخلی با تنظیم تعادل الکترولیتی، و غیره به طوری که، بیماران مبتلا به 476umol کراتینین / L به نشانه های بسیاری را به دلیل دارند کلیه آسیب دیده. بنابراین، آنچه را که درمان جایگزین برای دیالیز کمک به بیماران با کراتینین 476umol / L است.
سم از بین بردن درمان.
سم از بین بردن درمانی است که در تمیز کردن تمام سموم در سراسر بدن و ارائه یک محیط با ارزش برای کلیه برای بازیابی است. وقتی که هیچ چیز مضر در بدن وجود دارد، کراتینین 476umol / L به کاسته شود.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy باعث استفاده از گیاهان خاص از طبیعت برای کمک به تعمیر بیماران سلول های آسیب دیده کلیه با تقویت توانایی خود بازیابی کلیه و تحریک فعالیت سلول کلیوی با واکنش های نامطلوب کمتر است. این گزینه بهتری برای بیماران به حواله کراتینین 476umol / L است.
چه تر است، درمان های دیگر مانند درمان پزشکی، ادم درمانی، سلول های بنیادی، فتیلهگذاری و غیره استفاده می شود را به یک اثر بهتری در درمان بیماران.
اگر شما علاقه مند در درمان به جز دیالیز برای کاهش سطح کراتینین بالا، لطفا پیام زیر را ترک، ارسال شرایط بیماری خود را به ما ایمیل و یا چت با دکتر کلیوی ما توسط واتساپ / وایبر / ویچت. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: